Kosten
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de consument en kunnen nooit verhaald worden op Uniq Kleding. De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn.Verpakking
De consument (koper) draagt zorg voor een correcte retourzending van de artikelen. De betreffende retourzending dient te geschieden in oorspronkelijke en niet beschadigde verpakking. Mochten de artikelen beschadigd zijn of reeds gebruikt, dan heeft Uniq Kleding het recht om hiervoor kosten in rekening te brengen die verhaald zullen worden op betreffende consument/gebruiker. Jij als consument kan dit voorkomen door betreffende artikelen ongebruikt en in originele onbeschadigde verpakking retour te zenden.Uitgesloten van retourzending
• Beschadigde, gebruikte of gewassen artikelen;
• Ondergoed waarbij de verpakking is geopend;
• Artikelen zonder labels en/of eventuele originele verpakkingen;
• Cadeaubonnen.
Tevens raden wij je aan om de artikelen die je wilt retourneren niet in een rokerige ruimte of keuken te bewaren. Als wij artikelen met een sterkte geur terug ontvangen, kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen want deze artikelen zijn niet meer te verkopen. Bij constatering van het feit dat je beschadigde artikelen of artikelen zonder label hebt ontvangen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan je doen door gebruik te maken van de live chat, het e-mailadres of het telefoonnummer op de website. Zodra het retourartikel in goede staat bij ons is aangekomen, zullen wij het aankoopbedrag binnen 9 werkdagen op jouw rekeningnummer terugstorten.